O Firmie
Właściwe przechowywanie dokumentów jest obowiązkiem każdej firmy i instytucji.
Niezależnie od wymogów stawianych przez prawo dokumenty są również, a może przede wszystkim, źródłem niezwykle cennych i ważnych informacji.
Jeżeli oczekują Państwo:
szybkości i skuteczności w dostępie do informacji;
bezpieczeństwa przechowywanych dokumentów;
ograniczenia kosztów;
poufności danych;
optymalizacji powierzchni biurowej (archiwów);
uniezależnienia od dynamiki zmian;
wdrożenia najlepszych standardów w zarządzaniu dokumentami i informacją
zapraszamy do skorzystania z naszych usług.
Zarząd firmy Past Actum Sp. z o.o.
Firma Past Actum Sp. z o. o. funkcjonuje od 2005 roku. Posiadamy bogate doświadczenie w zakresie usług związanych z zarządzaniem dokumentacją. Każda usługa realizowana jest przez wykwalifikowaną kadrę pracowników.
Oferujemy kompleksowe rozwiązania dotyczące archiwizacji i przechowywania dokumentów papierowych oraz nowoczesne możliwości obsługi dokumentów w formie elektronicznej.
Główna siedziba oraz Centrum Logistyczne Firmy mieszczą się w doskonałej lokalizacji w centralnej Polsce, w Aleksandrowie Łódzkim.
Dokumenty w Centrum Logistycznym firmy Past Actum Sp. z o.o. składowane są w specjalnie przystosowanych i wyposażonych pomieszczeniach zapewniających optymalne warunki do ich wieloletniego przechowywania. Całodobowa ochrona, pełny monitoring z systemem kamer telewizji przemysłowej, dwustopniowa elektroniczna kontrola dostępu oraz system instalacji przeciwpożarowej są gwarancją najwyższego standardu bezpieczeństwa powierzonych zasobów. Wszystkie przechowywane zasoby są ubezpieczone.
Dokumenty w formie elektronicznej przechowywane są w najnowocześniejszych centrach przetwarzania danych, w środowisku i warunkach gwarantujących niezależną od czynników zewnętrznych ciągłość działania. Zapewnione jest całkowite bezpieczeństwo powierzonych zasobów oraz ich pełna dostępność. Nowoczesna infrastruktura Centrum Danych gwarantuje najwyższy poziom ochrony fizycznej i technologicznej wykorzystywanych aplikacji i przetwarzanych na nich informacji.
Działalność prowadzimy w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
Firma Past Actum Sp. z o.o. jest firmą polską wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego Oddział Centralnej Informacji w Łodzi nr KRS 0000222093. Zaświadczenie o wpisie do rejestru przechowawców akt zostało wydane decyzją Wojewody Łódzkiego nr PR.V.PF.0717-2/999/2004.
W ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, Oś priorytetowa 8: Społeczeństwo Informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B zrealizowaliśmy projekt pod nazwą:
”Wdrożenie internetowego systemu klasy B2B integrującego systemy obsługi i przesyłania dokumentów biznesowych"
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: Numer umowy UDA-POIG.08.02.00-10-006/10-00 z dnia 25-10-211 r.
INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ - DOTACJE NA INNOWACJE